niedziela, 4 października 2015

13. Podsumowanie czytelnicze września 2015 #2


No to czas podsumować kolejny miesiąc roku. Wrzesień minął mi naprawdę bardzo szybko, biorąc po uwagę, że zaczęła się szkoła. A ponieważ zaczęła się szkoła- czasu na czytanie coraz mniej. Dlatego zakończyłam wrzesień z przeczytanymi 4 pozycjami. Nie jetem z tego wyniku zadowolona, ale wiem, że lepiej być nie mogło. dlatego gratuluję wszystkim, którzy w ciągu tego miesiąca przeczytali 6+ książek.



Wrzesień zaczęłam z lekką książką new adult, to znaczy z ,,O krok za daleko'' Abbi Glines. Powieść nie zachwyca, ale jest dobra na 'odmóżdżenie'. Naprawdę przyjemnie się ją czytało.
Ilość stron: 300 
(recenzja) 





Kolejna przeczytana książka to ,,Pewnego dnia'' Emily Giffin. Opowiada ona o adopcji, a ten temat bardzo mnie ciekawi, dlatego polecam ją osobom, które również to interesuje. Więcej -> tutaj.
Ilość stron: 480










Trzecia przeczytana pozycja to ,,Z innej bajki'' autorstwa Jodi Picoult oraz jej córki Samathy van Leer. Temat powieści jest naprawdę niespotykany i dlatego książka podobała mi się. Oryginalna, niecodzienna- tak najlepiej ją opisać. Dostała ode mnie 7/10 gwiazdek. Recenzja już wkrótce.
Ilość stron: 308
  







I ostatnia książka to ,,Bliżej słońca'' Richarda Paula Evans. Bardzo przyjemna, nie zachwyciła, była po prostu w porządku. 
Ilość stron: 315










No i to tyle! Wiem, że nie jest tego dużo, ale mam zamiar przeczytać więcej w pażdzierniku. Czy mi to wyjdzie? Zobaczymy za miesiąc.  
Przeczytałam 4 książki.
Przeczytałam 1403 strony.
Najlepszą książką miesiąca jest ,,Pewnego dnia'' Emily Giffin.
   Koniecznie napiszcie mi czy czytaliście, którąś z tych pozycji i co o niej sądzicie. A teraz życzę zaczytanego dnia! ♥♥♥

9 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku. Ja niestety żadnej z tych książek nie czytałam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale sądzę, że to się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnej nie czytałam i chyba to się nie zmieni bo jeśli chodzi o książki mam zupełnie inny gust.
    Powodzenia w październiku
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestyty nie czytałam żadnej z nich, no cóż. Ale chciałabym sięgnąć po Z innej bajki, bo po prostu temat mnie ciekawi. I uważam, że cztery książki do dobry wynik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Nominowałam cię do tagu http://asik-recenzuje.blogspot.com/2015/10/book-tag.html

      Usuń
  5. Hej :) Chciałabym Ci życzyć przyjemniej niedzieli, a przy okazji nominowałam Cię do Book TAG na moim blogu :)
    http://alawkrainieksiazek.blogspot.com/2015/10/book-tag.html
    Pozdrawiam
    Alicja w Krainie Książek

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to możliwe, że jeszcze żadnej z Twojego stosiku nie czytałam ? :)
    Za mało czasu na wszystko...
    Buziaki, obserwuję <3
    modnaksiazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam żadnej z tych książek (aż wstyd się przyznać) i nawet nie słyszałam o żadnej... no chyba że o uszy obił mi się tytuł "O krok za daleko". Ale tego tyle jest na polskim rynku, że już sama nie jestem pewna ;)

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam cię do TMI Book Tag! Jeśli masz ochotę (i jeszcze go nie robiłaś) to koniecznie odpowiedź na nominację :)
    Link: http://nerdprostozksiazki.blogspot.com/2016/01/tmi-book-tag.html

    OdpowiedzUsuń