niedziela, 6 września 2015

10. Podsumowanie czytelnicze sierpnia 2015 #1

Dziś mam dla was pierwszy post tego typu na moim blogu :) Tak więc serdecznie zachęcam do czytania. :D

   


   A więc sierpień rozpoczęłam z cudowną, fantastyczną, epicką.. (yyy, dość, bo zabraknie mi przymiotników :D) ,,Złodziejką książek'' autorstwa Markusa Zusaka. O tej książce już pisałam, także odsyłam was do recenzji (*kilk*).
Ilość stron: 495




Kolejna przeczytana książka w tym miesiącu to ,,Niezbędnik obserwatorów gwiazd" Matthew Quicka (recenzja *kilk). To było moje drugie spotkanie z tym autorem i również bardzo udane. Powiem tylko jedno: Chcę więcej! :D
Ilość stron: 317





Następna przeczytana książka to ,,Weronika postanawia umrzeć'' Paulo Coelho. Moje pierwsze i na pewno nie ostatnie spotkanie z tym autorem :D
Ilość wszystkich stron: 222



Kolejna książka to zbiór czterech nowelek o wydarzeniach sprzed ,,Szklanego tronu'', czyli ,,Zabójczyni'' Sarah J. Maas. Już niedługo recenzja! <3 
Ilość wszystkich stron: 463






Dalej mamy totalny klasyk, czyli ,,Zabić drozda'' Harper Lee. Strasznie się cieszę, że nareszcie przeczytałam tą książkę ♥ 
Ilość wszystkich stron: 365 






I ostatnia, ale za to najgrubsza książka to mój ukochany Harry <3 A dokładniej ,,Harry Potter i Czara Ognia'' J. K. Rowling. Uwielbiam całą serię, a teraz czytam po raz drugi ♥
I tak PS. skończyłam tą powieść 8 minut przed końcem sierpnia ;)
Ilość stron: 759 



I to wszystko! A więc ogólne podumowanie!
Przeczytałam 6 książek. 
Łącznie przeczytałam 2621 stron.
Najlepszą książką miesiąca była zdecydowanie ,,Złodziejka książek'' ♥.

 Jestem naprawdę zadowolona z mojego wyniku. Mam nadzieję, że we wrześniu jakoś strasznie mi nie pójdzie, no bo zaczęła się szkoła. :p
Piszcie co wam udało się przeczytać :3 I czy czytaliście którąś z tych książek.
 ŻYCZĘ ZACZYTANEGO WIECZORU ♥♥

6 komentarzy:

  1. Wspaniały wynik. ;D ciągle śledziłam go na snapie. Haha.
    Musze w końcu przeczytać Złodziejkę książek.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Tak, muszisz przeczytać ,,Złodziejkę książek" =D

      Usuń
  2. Pamiętam jak na snapie chwaliłaś się przeczytaniem Czary Ognia. I tak, Złodziejka taka cudowna <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno przeczytałam "Zabójczynię", która była cudownym powrotem do świata Celaeny Sordothien, "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" też mam za sobą, ale bardziej podobało mi się "Prawie jak gwiazda rocka". I "Złodziejka książek" <333

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:!) Uwielbiam czytać podsumowania, tyle nowych inspiracji lekturowych!

    OdpowiedzUsuń