piątek, 10 lipca 2015

5. Zostań, jeśli kochasz- Gayle Forman #2

Cześć.
Dzisiaj przygotowałam recenzję książki ,,Zostań, jeśli kochasz''.
O tej książce nie dało się nie słyszeć. Widziałam ją wszędzie- na facebook'u, instagramie, youtubie, w empiku, księgarniach- no po prostu, jednym słowem: wszędzie. Ludzie mówili o książce i o filmie.
Dziś kilka słów o książce.
Tytuł: ,,Zostań, jeśli kochasz''/ ,,If I stay''
Autor: Gayle Forman
Wydawnictwo: Nasza Księgarnia
Cena okładkowa: 24,90 zł
Ilość wszystkich stron: 247

Opis
,,If I stay'' to książka opowiadana z perspektywy Mii, głównej bohaterki, która na wskutek wypadku trwa w stanie dziwnego zawieszenia. Mia straciła najbliższych, a teraz musi podjąć ważną decyzję. Czy chce zostać, czy chce umrzeć.
Rozdziały są poprzeplatane wydarzeniami, które mają miejsce w szpitalu po wypadku oraz wydarzeniami pokazującymi dotychczasowe życie Mii.

Każdy związek jest trudny. Tak jak w muzyce, czasem zdarza się harmonia, a kiedy indziej kakofonia

Bohaterowie
Bardzo polubiłam Mię, ale myślę, że bardziej polubiłam Adama, czyli jej chłopaka. Mia- wielbicielka muzyki klasycznej, sama grająca na wiolonczeli. Adam- wokalista rock'owego zespołu, za którym ugania się mnóstwo dziewczyn. Jakże przeciwne charaktery ma ta para, ale jakże jest sobie bliska.
Pojawiają się tu też m.in. przyjaciółka Mii, rodzina, a także pewna pielęgniarka.

Pozwolę ci odejść. Jeśli zostaniesz.
 
Wygląd
Okładka bardzo ładna, w kolorze białym, ze zdjęciami z filmu. Brzeg się nie wygina.
Strony lekko żółte, nie klasycznie białe.

 Życie to jeden wielki, śmierdzący bajzel i na tym polega jego piękno

Ocena
Książka naprawdę mi się podobała. Nie podbiła mojego serca, ale na pewno sięgnę po kontynuację. Bardzo szybko się ją czytało, więc na jeden dzień była idealna. Ocena to 7/10.

***
Mam nadzieję, że moja recenzja wam się spodobała. Piszcie swoje opinie na temat tej książki. Będzie mi bardzo miło, jeśli zostawicie komentarz. Na pewno się odwdzięczę, tylko zostawcie link do swojego bloga.

A teraz szybkie pytanie. Jaki post byłby milej widziany najpierw.

Recenzja ,,Miasta szkła'' C. Clare VS Plany czytelnicze na lipiec
 Piszcie, piszcie i do następnego postu! :)
Czytelniczego dnia wam życzę <3

5 komentarzy:

  1. Zamiast pierw przeczytać, to obejrzałam film :/ recenzja bardzo przekonywująca :) tak Btw. według ciebie co jest lepsze? Książka czy jej adaptacja filmowa? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film byk nieco lepszy według mnie. Dużą rolę grała muzyka i aktorzy i to strasznie mi się spodobało. Ale książkę też polecam :)

      Usuń
  2. Muszę wreszcie przeczytać tą książkę. Obejrzałam już film co trochę żałuje że zrobiłam to najpierw za nim przeczytałam.
    Pozdrawiam
    http://tiggerssreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam i bardzo mi się podobała :) Ale druga część jeszcze przede mną :)
    www.oczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń