środa, 6 maja 2015

2. Czarny Łabędź

Cześć :) Witam Was i dziś przygotowałam dla was recenzję filmu pt. ,,Czarny Łabędź''. Na początek kilka informacji wstępnych.
Reżyser: Darren Arronofsky
Produkcja: amerykańska, 2010r.
Gatunek: thirller psychologiczny
Jak oceniam ten film: 10/10
Gdzie go obejrzałam: W domu, na telefonie :)

Na początku pragnę zaznaczyć, że w filmie gra moja ukochana aktorka Mila Kunis, i głów z tego powodu zdecydowałam się ten film obejrzeć. Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Moim zdaniem jest tam wiele gatunków filmowych, bo i: horror, dramat, musical, thriller, i to jest w tym filmie wspaniałe.

Opis filmu:
Nowojorska opera wystawia balet ,,Jezioro Łabędzie''. Reżyser Thomas Leroy decyduje się na zastąpienie dotychczasowej primabaleriny Beth młodszą baletnicą Niną (Natalie Portman). Nina mieszka wraz ze swoją despotyczną matką, byłą tancerką zespołu.
Koncepcja reżyserska zakłada granie przez primabalerinę dwóch ról: niewinnej Białej łabędzicy oraz zmysłowej Czarnej łabędzicy. Nieoczekiwanie Ninie wyrasta konkurentka w postaci zdolnej Lily (Mila Kunis). Nina idealnie pasuje do Białej łabędzicy, natomiast Lily stworzona jest do roli Czarnej łabędzicy. Rywalizacja tancerek zmieni się nieoczekiwanie w dziwną relację, a w samej Ninie powoli ujawnia się ciemna strona jej osobowości.

Film mnie oczarował, wydawał mi się dziwny, a zarazem piękny. Zarwałam dla niego noc :) Naprawdę warto go obejrzeć i polecam go każdemu.




1 komentarz:

  1. Kiedyś słyszałam o tym filmie, lecz postanowiłam go nie oglądać, bo myślałam że będzie to strata czasu. Jednak może kiedyś, kiedy będę miała czas lub nie będę miała co robić obejrzę go;)
    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń